Az AlphaVet nem csak egy munkahely, hanem egy életérzés, tele innovációval, fejlődéssel, kihívásokkal és mindezek mellett stabil és biztonságos vállalati háttérrel.
Az AlphaVet küldetése: „Az agrárium jövőjéért, állataink jóllétéért”
Keresünk egy jó szervezési készséggel rendelkező új kollégát, aki a vállalatvezetőnk mellett szívesen venne részt a cég megismerésének folyamatában és aktívan támogatná a vezető napi feladatait, projektjeit, és a vállalatot fejlesztő projektekben szerepet vállalna.
Ez a sokrétű pozíció az alábbiakat foglalja magában:
• vezető munkájának támogatása, akár személyi sofőrként segítése a napi utazások során,
• vállalat képviseletében közreműködés partnereknél, rendezvényeken,
• tárgyalások, rendezvények előkészítése, lebonyolításuk koordinálása, eredmények összegzése,
• kapcsolattartás pénzügyi partnerekkel, hatóságokkal, pénzintézetekkel,
• vállalat működést fejlesztő projektek támogatása,
• döntések előkészítése, szakmai támogatása, kimutatások, elemzések készítése,
• vállalatműködés megtanulása, osztályok megismerése.
• felsőfokú végzettség gazdasági, pénzügyi, könyvelés területen,
• 3-5 év pénzügyi, szakmai tapasztalat,
• jó matematikai képességek,
• pénzügyi, kereskedelmi, beállítottság,
• rugalmasság, önállóság,
• kommunikáció képes angol nyelvtudás,
• Office ismeret,
• B kategóriás gépjárművezetői engedély, vezetési gyakorlat.
• stabil, hosszú távú munkahely és vállalati háttér,
• színes, kihívásokkal teli munkakör,
• folyamatos fejlődést biztosító életpálya modell.
1. Számos dolgozói kedvezmény biztosítása
3. Rendszeres csapatépítési lehetőségek
4. Nyaralási lehetőség
5. Egészségmegőrzés
6. Alapítványi segítség
7. Céges családi nap